Dawidowi Jasińskiemu dyrektorowi generalnemu Solta Medical na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę zależy na budowaniu silnej relacji z lekarzami i klinikami. – Nie konkurujemy agresywnym marketingiem. Stawiamy na merytoryczne wsparcie, edukację i transparentność – zdradza. – Naszą przewagą jest technologia, która nie musi gonić trendów, bo sama je stworzyła – mówi manager firmy, która ma na koncie wprowadzenie na rynek pierwszego lasera frakcyjnego.
– Od kiedy technologie Solta Medical są obecne polskim rynku estetycznym?
Dawid Jasiński: – Technologie Solta Medical są obecne na polskim rynku od ponad 10 lat. Pierwszymi urządzeniami, które zdobyły uznanie lekarzy i pacjentów, były Fraxel oraz Thermage CPT. Od tamtej pory nasze innowacyjne technologie stale wyznaczają standardy w medycynie estetycznej i chirurgii plastycznej.
Obecnie wprowadziliśmy najnowszą generację Thermage FLX, która wprowadziła na rynek nową jakość pod względem skuteczności w liftingu, komfortu pacjenta jednocześnie oferując potwierdzony badaniami wysoki poziom bezpieczeństwa.
Jakie wyzwania rysują się obecnie przed Solta Medical w Polsce?
– Przejęcie rynku polskiego jako bezpośredni producent oznacza dla nas zarówno ogromną szansę, jak i odpowiedzialność. Kluczowe wyzwania to budowanie silnej relacji z lekarzami i klinikami oraz podkreślenie wartości, wynikających z pracy na odpowiednich protokołach zabiegowych i oryginalnym sprzęcie Solta Medical. Zależy nam na tym, by zbudować zaufanie i zapewnić najwyższy standard wsparcia dla specjalistów medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej.
W Polsce sektor medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej rozwija się dynamicznie, a lekarze mają do wyboru coraz więcej urządzeń. Strategiczne wyzwanie to podkreślenie wartości, którą niosą za sobą technologie z wieloletnim doświadczeniem. Jako producent z ponad 20-letnim dorobkiem stawiamy na rozwiązania, które nie tylko są innowacyjne, ale przede wszystkim poparte badaniami klinicznymi, sprawdzonymi protokołami zabiegowymi i przewidywalnymi efektami.
Drugim ważnym aspektem jest budowanie nowej jakości wsparcia dla lekarzy. Praca z producentem to coś więcej niż tylko dostęp do sprzętu – to bezpośrednie wsparcie ekspertów, inżynierów i twórców danej technologii.
Jakie cele stawiacie Państwo w centrum uwagi?
W centrum naszej uwagi stawiamy rozwój przełomowych technologii, które zajmują czołowe miejsce w segmencie age management i longevity. Tworzymy je w duchu koncepcji collagen banking oraz natural effects, co oznacza, że nie dążymy do radykalnych zmian wyglądu, lecz do długoterminowej poprawy jakości skóry, zapewniając rozwiązania wspierające naturalne piękno i długoterminowe efekty. W Solta Medical konsekwentnie rozwijamy te idee…
Bezpieczeństwo pacjenta jest kluczową sprawą w medycynie estetycznej. Jakie badania i certyfikaty gwarantują standardy Solta Medical?
Wszystkie nasze urządzenia posiadają certyfikaty FDA oraz CE na szeroki zakres wskazań, co potwierdza ich skuteczność i bezpieczeństwo. Dysponujemy także rozległą bazą badań klinicznych – Thermage ma ich ponad 50, Fraxel ponad 70, a Clear + Brilliant ponad 20. To właśnie naukowe podejście i długoterminowa satysfakcja pacjentów stanowią o sile naszych technologii…
Cały wywiad do przeczytania w e-wydaniu “Rynku estetycznego“
Chcesz wiedzieć więcej?
Ten i wiele innych ciekawych artykułów nt. medycyny estetycznej do przeczytania w numerze „Rynku estetycznego”.
Prenumeratorów zapraszamy do korzystania z e-WYDANIA