Princess zmienia się w saypha

Marka wypełniaczy “Princess” firmy Croma Pharma zmienia nazwę na “saypha” – dowiedzieliśmy się podczas konferencji prasowej zorganizowanej pod koniec stycznia w Hotelu Europejskim Warszawie. Co więcej Croma zamierza jeszcze w tym roku wprowadzić na rynek nową markę toksyny botulinowej

Croma-Pharma GmbH, działająca w 70 krajach świata, realizuje plan ujednolicenia różnych marek w ramach swojego portfolio produktów estetycznych. Należąca do linii produktów z kwasem hialuronowym marka “Princess” zostanie stopniowo zamieniona na rynkach międzynarodowych na markę “saypha”.

Jak tłumaczyła podczas konferencji prasowej Katarzyna Potocka, szefowa Croma Polska, dochodzi do rebrandingu w związku z wejściem firmy na rynek amerykański (uzyskanie zatwierdzenia FDA), jak również w związku z przekształceniem z przedsiębiorstwa sprzedającego produkty medyczne w firmę farmaceutyczną. – Jest to dla nas przełomowy krok – mówiła Katarzyna Potocka.

Iwona Langner, Katarzyna Potocka, Paulina Smaszcz-Kurzajewska podczas konferencji saypha w Hotelu Europejskim w Warszawie Fot. Croma Pharma

Wypełniacze i toksyna

Katarzyna Potocka zdradziła, że w czwartym kwartale tego roku Croma będzie wprowadzać na rynek nową markę toksyny botulinowej. – Jest to dla nas ogromna szansa. Staramy się skorzystać z niej najlepiej jak potrafimy – mówiła.

Jak czytamy w komunikacie prasowym konieczność rebrandingu stała się priorytetowa ze względu na trwający proces globalizacji firmy Croma z jednej strony i postępujące procedury zatwierdzania przez FDA toksyny botulinowej firmy Hugel o nazwie Botulax z drugiej.

Firma Croma licencjonowała produkt Botulax od koreańskiego producenta toksyn Hugel Inc. na rynek europejski, a ostatnio założyła spółkę joint venture z Hugel Inc., aby wspólnie opracowywać i dystrybuować wypełniacze na bazie kwasu hialuronowego firmy Croma oraz produkty posiadające chronioną nazwę pochodzenia (PDO) wraz z produktem Botulax w USA, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii.

Znane produkty pod nową nazwą

Na temat rebrandingu wypowiadał się w oficjalnym komunikacie dyrektor zarządzający firmy Croma – Andreas Prinz: – Zamieniając Princess na saypha tak naprawdę realizujemy jednocześnie kilka różnych celów. Przede wszystkim Princess nie jest marką posiadającą możliwość dopuszczenia do obrotu na wszystkich naszych obecnych i przyszłych rynkach. Ponadto saypha jest tożsama z firmą Croma w ujęciu uniwersalnej marki firmowej, wprowadzonej w 2017 roku, z której wykorzystaniem każdy produkt może być udoskonalany i wprowadzany na dowolny rynek na świecie z ujednoliconym wyglądem i poczuciem przynależności do marki – wyjaśniał.

Według niego w trakcie postępującego procesu umiędzynarodowienia, ten ustandaryzowany wizerunek firmy, ukierunkowany na grupę docelową, czyli specjalistów medycznych, staje się absolutnie niezbędny. – Wprowadzając saypha tworzymy silną globalną markę produktu HA Filler, który jest synonimem kompleksowej jakości, niezawodności i skuteczności medycznej – podsumowywał Andreas Prinz.

Katarzyna Potocka podczas styczniowej konferencji prasowej podkreślała, że pod marką saypha kryją się dobrze znane i bezpieczne produkty. – Zapamiętacie Państwo nazwę saipha równie łatwo, jak naszą poprzednią Princess – mówiła.

Założona w 1976 roku austriacka firma rodzinna Croma-Pharma GmbH specjalizuje się w przemysłowej produkcji strzykawek z kwasem hialuronowym do zastosowań z zakresu estetyki medycznej, okulistyki i ortopedii. Obecnie firma zarządza 12 międzynarodowymi firmami handlowymi i dystrybuuje swoje produkty w ponad 70 krajach.

Oprócz szerokiej gamy wypełniaczy, pochodzących z własnego zakładu produkcyjnego, firma Croma sprzedaje na najważniejszych strategicznych rynkach produkty posiadające chronioną nazwę pochodzenia (PDO), system osocza bogatopłytkowego (PRP) i zindywidualizowaną technologię pielęgnacji skóry.

Źródło: rynekestetyczny.pl/Croma Pharma


Komentarze

Odpowiedz Konna Anuluj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>