Rynek Estetyczny: Nowoczesna platforma informacyjna dla medycyny estetycznej

30 września 2011 r. po raz pierwszy można było mieć dostęp do portalu Rynekestetyczny.pl. Powstanie nowej platformy informacyjnej dla branży medycyny estetycznej nieprzypadkowo zbiega się z datą rozpoczęcia XI Kongresu Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging.

Jak tłumaczył Andrzej Kołacz, szef marketingu nowego portalu, zależało mu na tym, żeby właśnie na kongresie PTMEiAA dotrzeć do lekarzy i firm z informacją o możliwości współpracy z nowym medium.

Powstanie portalu przygotowujemy już od jakiegoś czasu. Chcemy teraz , żeby lekarze oraz firmy z branży ocenili na kongresie naszą pracę i zgłaszali do nas uwagi – mówił Andrzej Kołacz. – Rozważymy wszystkie, także te bardzo nieprzychylne komentarze – dodaje.

Pomysł lekarza

Daniel Mieczkowski redaktor naczelny portalu, opowiada, że na pomysł stworzenia takiej platformy wymiany doświadczeń, ale dotyczących praktycznego wymiaru prowadzenia gabinetów, naprowadził go, podczas jednego z wywiadów, dr Andrzej Ignaciuk, prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging.

Okazało się, że o ile na gruncie naukowym PTMEiAA zapewnia możliwość wymiany doświadczeń między lekarzami, to już w sferze ekonomicznej, prawnej, w sferze praktyki prowadzenia gabinetów brakuje takiego medium – tłumaczy naczelny portalu.

Twórcy portalu wyjaśniają, że będę dostarczać lekarzom wiarygodne informacje związane z ich działalnością. Chodzi zarówno o rozwiewanie wątpliwości formalnych, czy prawnych, jak i o informacje biznesowe z firm, z rynku, czy wreszcie opisywanie doświadczeń samych lekarzy w pracy różnymi narzędziami.

Ważna jest odpowiedź

Nie ukrywam, że zależy nam bardzo na oddźwięku ze strony lekarzy, a także firm – mówi Daniel Mieczkowski. – Przyjmujemy wszelkie sugestie od lekarzy i firm dotyczące tematów, które powinny pojawić się na portalu – zapewnia.

Dodaje, że język, którym będą się posługiwać dziennikarze piszący w Ryneku Estetycznym będzie przystępny.

Będziemy chcieli uniknąć hermetyczności języka, w którą popada wiele naukowych mediów. Zależy nam na tym, żeby informacje z portalu mogli czerpać lekarze, ale także mogli tam zajrzeć zwykli użytkownicy Internetu – tłumaczy Mieczkowski.

Warto współpracować

Twórcy portalu nie ukrywają, że spodziewają się dużego zainteresowania projektem, zarówno ze strony lekarzy, jak również potencjalnych pacjentów.

W pierwszych dniach funkcjonowania strony na Facebooku zyskaliśmy ponad 60 fanów – informuje redaktor naczelny. Według niego świadczy to o dużym zainteresowaniu tą tematyką w sieci. Dlatego, jak podkreśla Mieczkowski, warto się załapać na promocję na portalu Rynekestetyczny.pl.

Zapraszam do kontaktu ze nami i do zapoznania się z możliwościami promocji na portalu – mówi Daniel Mieczkowski. Kontakt

 


Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>