Widać zapotrzebowanie na estetykę

Myśląc o zapewnieniu naszemu odbiorcy kompleksowej opieki, nie można pozwolić sobie na pominięcie medycyny estetycznej – stwierdza w rozmowie z „Rynkiem estetycznym” Anna Rulkiewicz, prezes Grupy Lux Med. Otwarta w tym roku przychodnia w Poznaniu to kolejna placówka w ogólnopolskiej sieci Lux Medu, która ma w ofercie medycynę estetyczną

Rynek estetyczny: – Profemed w Poznaniu to drugie centrum medyczne w sieci, które ma w ofercie procedury estetyczne. Czy jest to jakiś kierunek rozwoju, czy będzie więcej placówek z tego typu świadczeniami?

Anna Rulkiewicz: – Medycyna estetyczna staje się częścią oferty Grupy Lux Med. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że chcemy spełniać wszystkie oczekiwania naszych klientów i pacjentów. Myśląc o zapewnieniu naszemu odbiorcy kompleksowej opieki,  nie można pozwolić sobie na pominięcie medycyny estetycznej.

W dzisiejszych czasach jest duże zapotrzebowanie na takie świadczenia. Ludzie chcą wyglądać lepiej, młodziej więc ewidentnie medycyna estetyczna jest elementem całościowej opieki nad pacjentem, którą chcemy proponować.

Rozpoczęliśmy od Warszawy. Tam mamy całą osobną placówkę medycyny estetycznej zlokalizowaną w centrum miasta, w hotelu Marriott. Działalność tego miejsca jest dla nas pozytywnym sygnałem. Widać, że jest zapotrzebowanie na tego typu świadczenia, nasi pacjenci chcą, żebyśmy rozwijali te usługi. Stąd pomysł na otwarcie gabinetów medycyny estetycznej w Profemed w Poznaniu.

To drugi nasz w pewnym sensie przyczółek w tej dziedzinie. To nieco mniejsza placówka, niż ta stołeczna. Natomiast jeżeli  będziemy widzieli, że te usługi cieszą się popularnością i nasi klienci widzą potrzebę ich rozwijania, to będziemy coraz więcej tego typu świadczeń dołączać do naszej oferty. Patrząc na trendy, na to, że ludzie chcą zachować młodość, że walczą o swoją kondycję i komfort życia, że chcą wyglądać lepiej, można się spodziewać rozwoju tej gałęzi działalności w Polsce.

– W poznańskim Profemedzie ciekawe wydaje się być oferowanie w jednej placówce usług z zakresu medycyny estetycznej oraz porad związanych z medycyną sportową i zdrową aktywnością fizyczną. Czy to jest rozwiązanie, które Lux Med zastosuje w innych miejscach w kraju.

– (…)

Okładka magazynu „Rynek estetyczny” numer 3/VI-IX/2016

Okładka magazynu „Rynek estetyczny” numer 3/VI-IX/2016

Chcesz wiedzieć więcej? Ta rozmowa i wiele innych ciekawych artykułów nt. medycyny estetycznej do przeczytania w numerze „Rynku estetycznego”.

Zapraszamy do PRENUMERATY

lub do EMPIKu

One Response to Widać zapotrzebowanie na estetykę

  1. luc pisze:

    klinika enel medu estell już dłuższy czas działa na rynku – korzystałam tam z zabiegu i jestem bardzo zadowolona, ciekawe czy inne sieci ich dogonią bo jednak w tej dziedzinie, jak dla mnie, na ten moment mają pierwsze miejsce

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
Pajączki żyły i żylaki w gabinecie

Sporo stosunkowo młodych ludzi odczuwa dyskomfort, kiedy dostrzega drobne, ale widoczne zmiany w postaci widocznych naczynek na skórze. Szczególnie kobiety pojawiają się wówczas w gabinecie...

Zamknij