ZO: Dermokosmetyczna marka z USA w Polsce

ZO Skin Health to amerykańskie dermokosmetyki, które zostały stworzone w 2007 r. Ich pomysłodawcą i twórcą jest znany dermatolog, badacz, innowator  dr Zein Obagi. W 2017 r. produkty ZO wreszcie mogli sprawdzić profesjonaliści w Polsce

W Polsce marka pojawiła się w marcu 2017 r. za sprawą firmy Esteva, która jest wyłącznym przedstawicielem ZO Skin Health, Inc. w naszym kraju. – Na polskim rynku marka jest rzeczywiście nowością , jednak kosmetyki te od 10 lat obecne są  w wielu krajach na całym świecie. Wreszcie trafiają też do nas – mówi Ewa Engländer, właścicielka Esteva w rozmowie z portalem rynekestetyczny.pl.

Dermokosmetyki indywidualnie dobierane

Preparaty są już dostępne dla pacjentów w 35 klinikach dermatologii i medycyny estetycznej w Polsce. Marka ZO była też obecna na XVII Kongresie Medycyny Estetycznej i Anti-Aging w Warszawie (6-8 października). Osobą prowadzącą warsztaty podczas stołecznego kongresu był główny konsultant marki ZO w Niemczech doktor Natalie Keller, która ukończyła szkolenie pod okiem samego dr Obagi.

Linia preparatów ZO Skin Health została stworzona dla pacjentów, do codziennej, pielęgnacji skóry i profilaktyki. Z kolei ZO Medical to kosmetyki dedykowane osobom, które mają problemy skórne, takie jak np. trądzik różowaty, czy przebarwienia.

Pacjenci otrzymują do pielęgnacji domowej produkty indywidualnie dobrane przez lekarza. – Wszystkie kosmetyki ZO powinny być stosowane po konsultacji i z rekomendacji lekarza lub kosmetologa. To daje nam gwarancję prawidłowo dobranej i skutecznej pielęgnacji – tłumaczy Ewa Engländer.

Ponad 35 lat doświadczeń

Warto podkreślić, że twórca pojawiającej się właśnie w Polsce marki – dr Zein Obagi, – już  od ponad 35 lat zajmuje się tworzeniem zaawansowanych rozwiązań do pielęgnacji skóry. Dzięki wizjonerskiemu podejściu zyskał międzynarodową sławę i autorytet w dziedzinie odmładzania i utrzymania skóry w dobrej kondycji.

W 1988 r. założył swoją pierwszą firmę dermokosmetyczną. Wymyślił i wprowadził na rynek m. in. Obagi Nu-Derm oraz Obagi Blue Peel. W 2007 r. zakończył współpracę z Obagi Medical Products i założył ZO Skin Health.

W 2012 r. powołał do życia ZO Medical, gdzie opracowywane są rozszerzone terapie i protokoły stosowania jego produktów.

Źródło: rynekestetyczny.pl/Esteva

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
Nowy wielofunkcyjny laser na 15-lecie

Myślę, że będzie to urządzenie, które zrewolucjonizuje rynek medycyny estetycznej w Polsce - mówił Sławomir Sobusiak, dyrektor zarządzający BTL Polska, podczas gali 15-lecia tej firmy,...

Zamknij