Reklama w medycynie estetycznej

W numerze rozmawiamy na temat nowych regulacji dotyczących reklamy w medycynie estetycznej z Janem Szulcem, dyrektorem Departamentu Informacji o Wyrobach Medycznych URPL. Urząd ten współtworzył polską ustawę o wyrobach medycznych i będzie egzekwował jej zapisy. Piszemy również o przygotowywanym w resorcie zdrowia rozporządzeniu o umiejętnościach zawodowych lekarzy, w którym znalazła się medycyna estetyczna. W numerze nie zabraknie praktycznych informacji na temat innowacyjnych preparatów i technologii, pojawiających się w gabinetach. Doświadczeni lekarze podzielą się swoimi doświadczeniami związanymi np. z korekcją ust i brody, z ratowaniem pacjentów przed ciężkimi powikłaniami, czy z używaniem biostymulatorów – czy rzeczywiście działają tak jak myślimy? Na to i wiele innych pytań odpowiedź można znaleźć w “Rynku estetycznym”

  • Hialuronidaza może ratować zdrowie
  • Chirurgia plastyczna: postpandemiczna sytuacja
  • Medycyna estetyczna w rozporządzeniu
  • Biostymulacja: jak działają preparaty