Regulacje reklamowe, zawarte w ustawie o wyrobach medycznych wciąż wzbudzają wątpliwości. W rozmowie z “Rynkiem estetycznym” nowe prawo tłumaczy Jan Szulc, dyrektor Departamentu Informacji o Wyrobach Medycznych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, który będzie egzekwował zapisy ustawy. Swoimi doświadczeniami z zabiegami dzieli się szereg ekspertów. Rozmawiamy z doktor Ewą Kaniowską, prezesem Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, piszemy o wykorzystaniu USG, o tworzeniu dokumentacji medycznej, o ginekologii estetycznycj a prof. Olszański opowiad o alergii na hialuronidazę. Zaglądamy też do Sejmu w którym odbylo się wysłuchanie kosmetologów.
- Reklama: wytyczne URPL i Polmed
- Kaniowska: język ma znaczenie
- USG: Rozbroić pułapki w skórze
- Kosmetolodzy w Sejmie