URPL o reklamie

Regulacje reklamowe, zawarte w ustawie o wyrobach medycznych wciąż wzbudzają wątpliwości. W rozmowie z “Rynkiem estetycznym” nowe prawo tłumaczy Jan Szulc, dyrektor Departamentu Informacji o Wyrobach Medycznych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, który będzie egzekwował zapisy ustawy. Swoimi doświadczeniami z zabiegami dzieli się szereg ekspertów. Rozmawiamy z doktor Ewą Kaniowską, prezesem Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, piszemy o wykorzystaniu USG, o tworzeniu dokumentacji medycznej, o ginekologii estetycznycj a prof. Olszański opowiad o alergii na hialuronidazę. Zaglądamy też do Sejmu w którym odbylo się wysłuchanie kosmetologów.

  • Reklama: wytyczne URPL i Polmed
  • Kaniowska: język ma znaczenie
  • USG: Rozbroić pułapki w skórze
  • Kosmetolodzy w Sejmie