Gabinety z PR-em

Princess Academy, czyli placówka medycyny estetycznej i centrum szkoleniowe Croma-Pharma Polska funkcjonuje w Warszawie od listopada zeszłego roku. Firma postanowiła szerzej promować to miejsce, organizując pod koniec maja oficjalne otwarcie i zapraszając do współpracy znane twarze. Wsparcia ze strony celebrytów w przyciąganiu pacjentów szukają także inne gabinety.

Pod koniec maja 2013 r. na tarasie Princess Academy w centrum Warszawy odbyło się oficjalne otwarcie gabinetu. Jak poinformowano ambasadorkami miejsca są: Katarzyna Żak, Aneta Todorczuk-Perchuć, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Kinga Burzyńska oraz Aleksandra Szwed.

Poza ambasadorkami na otwarciu placówki były obecne także inne znane twarze: Julia Pogrebińska, Lana Nguyen, Joanna Klimas, czy Rafał Bryndal. Podczas wieczoru otwarcia odbył się wernisaż Beaty Murawskiej, której prace stanowią stały wystrój gabinetu, a Aneta Todorczuk-Perchuć wystąpiła ze swoim recitalem. Całe spotkanie poprowadziła natomiast Kinga Burzyńska.

Przypomnijmy, że Princess Academy to gabinet medycyny estetycznej i kosmetologii, a jednocześnie centrum szkoleniowe firmy Croma-Pharma Polska. Z placówką współpracują tacy specjaliści, jak: dr Beata Adamczyk, dr Monika Lelonkiewicz, dr Lubomir Lembas, dr Izabela Lenartowicz, dr Andrzej Kępa, Iwona Radziejewska-Choma, kosmetolog Karolina Basiewicz.

O tym, że Croma, która działa w Polsce od 2005 r., zamierza zaprosić do współpracy przy promowaniu Princess Academy osoby publicznie rozpoznawalne informowaliśmy w portalu rynekestetyczny.pl już w lutym.

Czytaj: Croma będzie promować „Princess Academy”

Croma: Warto zaistnieć w mediach

Według Artura Gajewskiego, marketing managera Croma-Pharma Polska, w każdej branży oficjalne otwarcie pozwala zaistnieć w mediach. – Co przekłada się oczywiście na późniejszą popularność danego miejsca – zauważa. Dodaje, że Croma nie poprzestaje na tym jednym evencie.

Jak tłumaczy Gajewski Princess Academy nie jest tylko gabinetem medycyny estetycznej i kosmetologii. – Idea tego miejsca to centrum szkoleniowe, zarówno dla lekarzy, jak i dziennikarzy. Poza standardowymi szkoleniami z zakresu najnowszych technik wykorzystywanych w medycynie estetycznej, chcemy organizować kilka razy do roku tematyczne spotkania z prasą w miłej atmosferze, edukować z nowo wprowadzanych zabiegów, urządzeń i produktów – wyjaśnia.

W tym roku Croma zorganizowała już dwa spotkania. 5 marca odbyło się kameralne spotkanie w Princess Academy specjalnie dla dziennikarek wydawnictwa Burda, by wspólnie celebrować Dzień Kobiet. Przy okazji spotkania zaprezentowano m. in. sposoby walki z cellulitem – zabiegi wyszczuplająco-antycellulitowe dostępne w gabinecie. W spotkaniu wzięły udział ambasadorki Princess Academy – Katarzyna Żak i Aneta Todorczuk-Perchuć.

Natomiast 26 marca odbyło się spotkanie z udziałem zespołu gabinetu, które miało na celu przybliżenie dziennikarkom Edipresse, jakie zabiegi są polecane w zakresie regeneracji skóry po zimie. Spotkaniu patronowały Agnieszka Szulim i Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Planujemy spotkania również dla kolejnych tytułów i wydawnictw – informuje Artur Gajewski.

Znane twarze pomogą w promocji

Jak słusznie zauważa Gajewski nie tylko Croma współpracuje ze znanymi osobami, promując swoją działalność. Jest wiele gabinetów, które w ten sposób próbują przyciągnąć klientów.

Przykładowo także pod koniec maja imprezę promocyjną z udziałem znanych twarzy zorganizowała inna stołeczna marka, funkcjonująca w medycynie estetycznej – SkinClinic Med&Beauty. Świętowano 5-lecie istnienia. Z tej okazji gości zaproszono do warszawskiego salonu Jaguar Land Rover.

Pod szyldem SkinClinic Med&Beauty funkcjonują dwie warszawskie placówki, zlokalizowane w Centrum oraz na Mokotowie, zajmujące się medycyną estetyczną i usługami typu SPA. Jak dowiadujemy się na stronie internetowej główną ich domeną jest medycyna estetyczna i chirurgia plastyczna.

Na imprezie jubileuszowej pojawiły się – zgodnie z przekazanymi przez SkinClinic informacjami – “zaprzyjaźnione gwiazdy: Anna Dereszowska, Edyta Olszówka i Anna Szarek, a także prowadząca imprezę Katarzyna Pakosińska oraz Justyna Steczkowska.

Placówkami kieruje Katarzyna Chwedoruk, prezes oraz dyrektor ds. medycznych. Jak wynika z informacji umieszczonych na stronie internetowej dyrektor zarządzającą jest Ewa Ingielewicz.

Prestiż i zaufanie

Zdaniem Artura Gajewskiego obecność osób znanych i lubianych, których wizerunek jest spójny z koncepcją marki, pomaga wzmocnić prestiż oraz wzbudzić zaufanie.

Nie my pierwsi współpracujemy ze znanymi osobami. W naszym przypadku wyszło to jednak bardzo naturalnie – przekonuje marketing manager Croma i dodaje, że ambasadorki marki po prostu dobrze się czują, podoba im się idea Princess Academy.

Dlatego dbamy o siebie nawzajem. Taka symbioza przekłada się oczywiście na odpowiedni PR i zainteresowanie gabinetem – mówi nam Artur Gajewski. Jak tłumaczy ambasadorki marki, a także specjaliści, z którymi współpracuje gabinet są gwarancją jakości.

Każdy może mieć pewność, że w Princess Academy specjaliści medycyny estetycznej oraz kosmetologii wydobędą i podkreślą naturalne piękno każdej klientki, obserwując przemiany naszych ambasadorek, a także dzięki uznaniu dla bogatego doświadczenia naszych ekspertów z zakresu kosmetyki, pielęgnacji i medycyny estetycznej – zachwala Artur Gajewski.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
Chłodzenie w trakcie zabiegów laserowych

O tym, że w trakcie zabiegów laserowych należy schładzać powierzchnię skóry zdecydowana większość lekarzy już wie. Dlaczego? Na to pytanie nie każdy już odpowie bez...

Zamknij